torsdag 19 oktober 2017

Ny färg och ny gris

Jag smet iväg tidigare från jobbet idag, hade lyxen att kunna boka in ett frisörbesök till kl. 15:00 ✂
Det tog dock hela kvällen, som tur är så har jag hittat en riktigt toppen frisör så det är roligt att vara där även om det tar fyra timmar. Jag valde att lägga i nya slingor i en kallare blond ton än jag hade innan. Jag är så nöjd, detta tackar vi för! Under tiden fick jag lite gott fika och blev ompysslad, lyxigt! 😊

Jag hämtade Siri tidigt från dagis idag och sen har hon varit hemma under tiden, dock inte ensam utan har haft sällskap hela tiden.
Det väntade dessutom ett paket på henne idag igen, jag hade beställt hem en liten mjukis gris till henne. Tyckte att hon behövde uppdatera mjukisförrådet lite. Hon blev givetvis överlycklig av detta, mjukisar är det bästa! Hon har nu snuttat på den i cirka två timmar.. Jag tänker att vi ska hålla hennes leksaksförråd lite uppdaterat så att hon inte får för sig att skor, kläder och andra saker, som jag anser är icke leksaker, är leksaker och har sönder dem 😂


Även mamma och pappa kom förbi ikväll och fikade lite, mysigt! :) 

Folieslingorna som förvandlar vem som helst till en Star Wars-karraktär


Bästa frisören!







Snuttarsson..

Godnatt!🐾



2 kommentarer:

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js