söndag 15 oktober 2017

Träningsvärk efter jogging?

Idag har vi haft en lite lugnar dag än igår, tror att Siri behövde vila båda huvudet och kroppen. För på eftermiddagen igår tog vi även en kort joggingtur i skogen. Tanken är ju att vi så smått ska träna upp Siri för lite mer löpträning, så jag får en liten skugga med mej ut i löpspåret nu också 😍 Även om vi bara joggade en kort sväng så trodde jag att hon skulle bli trött mycket snabbare eller ens bli trött men det visade sej att hon bara körde på så jag fick bromsa och lugna och växa med lite kort promenad emellan.
Jag längtar verkligen till att hon kan följa med mej på lite längre turer, kommer kännas riktigt bra nu till hösten då det ofta är mörkt ute att kunna ha med sig hunden ut i skogen eftersom jag fortfarande är lika mörkrädd idag som när jag var fem år..😏
Men idag blev det som sagt en vilodag från skogen och vi har istället varit hos mina föräldrar och levt loppan med Alice istället 😊 Vi har även trix tränat lite smått på vårt freestyle program som är långt ifrån klart men det är i process iallafall! 

Matte är det kvällsmat nu? 

Vila i sängen är det bästa tycker Siri 😇



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js