fredag 17 november 2017

Besviken på Paket..

Jag hämtade ett paket på posten, som enbart var en gåva till mej från mej, denna gången hehe..
Det som fick mej att skratta var att Siri som for runt i köket och lekte under tiden jag bar in paketet och hämtade sax för att öppna. Hon tvärstannade och kom springande, viftade på svansen och försökte nå upp och nosa i lådan så fort som möjligt. Hon brukar inte vara så intresserad av vad jag grejar med i vanliga fall, men hon har fått lite många paket det sista kanske, och med godis och grejer i som är kul. Så nu har hon lärt sig att när det kommer paket så gäller det att hålla sig framme! Tyvärr så är inte mina paket så roliga tyckte hon hehe
Men jag var fantastiskt nöjd, lite nya smink och hudvårdsprodukter inför vintern, kändes väldigt bra att få fräsch upp lite i badrumsskåpet!


Dessa var några av de produkter jag beställde, har testat och är hittills väldigt nöjd. Speciellt med make-up removern, den var verkligen bra. Skonsam, torkar ej ut huden och passar dessutom om man använder linser. Likaså med mascaran så skall den vara anpassad för känsliga ögon och om man bär linser. Kladdar inte och sitter hela dagen. Tycker det är viktigt att använda produkter som är skonsamma när man använder dem ofta. Mascara är ju en typiskt sådan grej, iallafall för mej. 
Ögonkrämen kändes svalkande och bra återfuktande, den ska ha egenskaper som minskar trötta ringar och "rynkor" vi får vell se om några dagar om jag ser super pigg ut.😉 Skönt med lite extra fukt i ansiktet nu som komplement till ansiktskräm när det blir vinter, kallt och torrt ute iallafall. 




När vi ändå är inne på ämnet vill jag passa på att rekommendera en ansiktsmask som jag köpte förra veckan, har kört den några gånger nu och måste säga att huden verkligen mår bra av den. 
Den känns renare och fräschare utan att göra den torr. Enkel att applicera, verkar rätt dryg. Det är ju dock en lermask så den är mörk i färgen och sitter ganska fast när man ska tvätta av den, men inte på det sättet att den är svår att få bort med ljummet vatten, men man måste vara lite noga. Inte så snyggt med ler fläckar kvar i ansiktet sen efteråt, men huden verkar må toppen av den. 😉 

Så summan av detta är att jag är jätte nöjd och Siri lite mindre nöjd. 
Kram🐾

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js