måndag 13 november 2017

Enhörningen Ola

Jag blev lite för inspirerad på Maxi häromdagen kanske.. Dom hade nämligen fått in svin stora nallar och gosedjur.. Jag har ju en hund som älskar leksaker och då framför allt mjukisdjur, så jag tänkte att undra vad som skulle hända om jag släpade hem en sån där, hur skulle hunden reagera? Men sen bestämde jag att nej vi köper ingen sån. Fast jag kunde inte släppa tanken på den så nästan gång vi handlade åkte den med hem😂
Så nu har vi en svin stor enhörning här hemma också..! haha
Så nu har Siri fått sin absolut största leksak. Han heter numera Ola, är en rosa enhörning och har tydligen väldigt mysiga öron att bita i.. 😂
Så här är mitt största hjärnsläpp under helgen på en bild!👇



Kvittot blev sjukt kul, vi har köpt olika långa djur på ICA, gissa vad de andra två var för något..?
🐾

2 kommentarer:

  1. 🤣😂🤣du är ju lite knas , lägenheten är ju snart överfull 😉❤️

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet, det spårade ut lite, men det är rätt kul.. ;P

    SvaraRadera

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js