söndag 18 februari 2018

Göteborgs helg

Vi har haft en fin helg i Göteborg, bott på Gothia Towers vilket var överraskande bra hotell! 👌🏼
På lördagen gick vi på Tomas Ledins show, skapt läge på Rondo, var verkligen jätte bra! 
Sen har resten av helgen bestått av en hel del god mat , fika och lite shopping. 
Lägger upp ett litet bildregn nedan☺️
Jag hittade ett riktigt fint ljus som gjorde sej väldigt bra i vardagsrummet, är så nöjd med det, passade perfekt in i min Paris inspirerade hylla! 
Under tiden har jag också fått löpande uppdatering om hur Siri har det, hon har det kanon, röjer snö & kör ved(frågan är vell hur mycket hon egentligen bidrar men roligt verkar hon ha) 😅 Det är så oroligt skönt att kunna resa bort en helg och veta att Siri har det toppen, hon får en paus i träningen och bara vara hund istället ☺️❤️





Avslutade kvällen med en fantastisk pizza på La Gondola Trattoria

En söndagsfika i shoppingen på Jerkstrands Konditor, Lyxkanelbulle med vanilj får  högsta betyg!

Min nya lilla detalj i vardagsrummet👌


1 kommentar:

  1. Ser ut som det har varit riktigt fin helg 😍❤️ Siri mår kanon busar och sover 🐾

    SvaraRadera

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js