lördag 28 oktober 2017

En bättre lördag

Började dagen med en riktigt god frukost, jag är inte alls en frukostmänniska och tycker inte det är speciellt gott att äta på morgon. Men eftersom det var planerat träning och skogen idag så kände jag att det var viktigt att äta en rejäl frukost. Det blev toast, och inte vilken toast som helt utan en Musse pigg toast, man blir aldrig för gammal för att äta mat som är rolig! 😂 Dessutom har det kommit ut ett nytt rostbröd som är som hamburgerkedjan Max Friscobröd & det var super gott!!

Det har hittills varit en riktigt skön lördag, tillbringade några timmar på stan för att sedan åka upp till berget och träna. Det blev både löpning, promenad och trick-träning. Vädret har varit fantastiskt för utomhus aktivitet idag. Siri har varit med hela dagen, vi handlade så mycket på stan så hon fick hjälpa till och bära upp saker från bilen, vilket är en uppgift hon tar på största allvar. Klicka på länken HÄR för att se liten video.
Jag var även inne i bokhandeln och kikade bland hundböckerna, hittade några som lät riktigt intressanta, jag letar efter något bra att läsa nu när hösten kommer..
Vad gällande Siris löpträning så var det mycket bus första kilometern idag, men jag tror det var mest för att husse sprang med och fotade lite, sen gick det jätte bra. Det var hennes andra runda denna veckan så vi ska nog nöja oss där. Nu ligger hon och snarkar och sover i soffan..😎

Favoritfrukost



Siri från syn på husse i diket.. 😂


Puss!

1 kommentar:

  1. Jag har ju hur mycket böcker som helst som du kan låna , tyvärr inte med dom två bästa Per Jensen och Fredrik Steen ❣️

    SvaraRadera

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js