torsdag 12 oktober 2017

En ganska tråkig dag

Idag har varit en riktigt mellan dag, en rätt tråkig dag, eller så kanske det är just detta som är exakt vardagen? Ibland älskar jag den och ibland hatar jag den. Idag var den tråkig, för det har varit väldigt mellan allting, ibland måste det ju vara så också. Man borde vara mer tacksam för vad man faktiskt har i livet, fast även om man är det så blir det nog tråkigt ibland iallafall, det kanske är bra att inte alltid sätta allt i stort perspektiv😏

Blev en kortare löprunda på berget efter jobbet för att rör på sig lite och få lite frisk luft. 

Siri har fått en lugn kväll med lite små lekar i vardagsrummet, vi har letat gömd leksaker bland annat, vet inte om det är hon eller jag som tycker det är roligast 😂 Hon ska iallafall sitta i ett annat rum och vänta medans jag gömmer en leksak som hon sedan ska leta reda rätt på på kommando. Älskar att se henne scanna av ett rum på det sättet hon gör när hon letar efter saker, nosen ner och går på högvarv😍
Sen klippte vi lite smått på klorna igen, tyckte de va lite långa sist så tog någon millimeter till idag, tänker att då kryper nog pulpan in lite och man kan ta lite till om några dagar så kommer vi nog ner i en bra längd igen.

Vi avslutade kvällen med en fantastik skaldjurspasta, med fänkål, körsbärstomater, vitlök, chili m.m. Älskar att jag har en sambo som lagar mat så bra😍 Jag tycker om att äta, leta recept och hitta på maträtter men tycker sällan om att laga maten sen.. 

Jag stör mej också på de tre dropparna längst upp på tallriken.. 

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js