onsdag 4 oktober 2017

Gulliga Id-brickor

Detta inlägget är i samarbete med Vovven!

Idag fick jag dessa underbart söta och praktiska Id-brickor till hund och katt på posten. De är verkligen super fina, och i gulliga färger,(finns i flera färger än de jag har på mina pälsklingar), storlekar och utföranden.
Jag valde tuggbens-formade till Siri och tass-formade till katterna, färgerna till respektive valde jag utifrån övrig utrustning och vilket som matchar pälsen snyggt givetvis 😉
Tycker att de blev så fina allihopa!









Jag tycker att det är så praktiskt och smart att ha ID-brickor på både hund och katt om det skulle vara så att dom kommer bort, springer bort eller (hemska tanke!) blir skadade när man inte finns i närheten. Det är ju inte alltid så lätt att hålla koll på en katt som är ute och strövar runt i kvarteret eller om hunden skulle rymma eller springa bort av den ena eller andra anledningen. Då kan id bricka vara en super bra räddning, kanske både den billigaste och enklaste att ordna. 


Labrador labbe lab
Siri visar stolt upp sin uppdatering av selen!


Jag valde namnen på djuren och mitt telefonnummer, för att snabbt kunna bli kontaktad om det skulle behövas, som text på mina brickor. Detta göra man ju givetvis hur man vill.
Om man inte har varken en busig hund eller katt som gillar äventyr så kanske det räcker med att det är en riktigt snygg associerar istället!😉 Siri ser nog sig själv som den mer associerar bärande typen men jag vet inte riktigt... 😏 
Nu har vi iallafall hängt i brickor på både selen och halsband så hon är kittad för hösten nu. Ny vinterjacka till matte och nya brickor till Siri!




Om ni  nu blir sugna (vilket ni givetvis blir!😚) och vill beställa id bricka hund eller katt så klickar ni HÄR så kommer ni direkt till hemsidan där det finns fina erbjudanden!!


Kram 🐾

















2 kommentarer:

  1. Så söta får nog fixa någon till Alice oxå 😍👍🏼🐾

    SvaraRadera
  2. Klart hon ska ha en också!! :) :)

    SvaraRadera

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js