torsdag 5 oktober 2017

När Siri satte Alice på plats

Jag tar tillbringat två dagar i Småland med jobbet kom hem idag, gissa om jag möttes av en glad hund i hallen hemma när jag kom hem! Hon gosade och tryckte sig emot mej i flera minuter, underbara lilla lakrits vovve! 😍

Bestämde mej för att hoppa över träningen idag för jag kände mej lite krasslig och kanske kröp latmasken ut lite också... 😇 Kanske var jag lite lätt öm också eftersom jag satte ytterligare en check-bock på listan av pinsamheter igår när jag snubblade på ett trappsteg på vägen in till kontoret på jobbet igår och for med huvudet före in i en dörr, som dessutom va av glas så man gör ett sånt där fint avtryck på rutan... ✔😂

Tog istället en lite längre promenad med Siri, vi gjorde några bus-stopp på vägen, träffade på Ellinor och pratade lite med henne också.
Sen när vi gått ca 75% av sträckan och Siri hade börjat lugna ner sig lite (hon är ofta lite extra energisk i början av promenaderna 😏) så stannade vi och tränade lite tricks! Det är så roligt för nu börjar det sätta sig med några tricks så att det flyter på lite bättre.
Jag blev väldigt inspirerad när vi var på freestyle prova på tillfälle i somras, det var verkligen super kul! Så vi får se hur planerna ser ut framåt med det... ;) 


Nu är Siri jätte trött hör jag för det snarkas väldigt ljudligt här så jag får nästan höja ljudet på TV:n hehe.. 

Tyvärr checkade min mobil ut på promenaden så bilderna blev inte alls något som gick att använda men vi bjuder på en bild från när Siri var liten och var hemma hos Alice.. och ja, satte henne på plats kanske? 😂

Alice har fått stå ut... 
Kram! 🐾

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js