måndag 6 november 2017

Duktig Vovve!

Samarbete med DuktigVovve
Idag kom det en riktig rolig överraskning till framför allt Siri! 

Vi fick nämligen hem en box från DuktigVovve. Det är så roligt varje gång det dimper ner, en avi i vårt fall, eftersom vi inte har en brevlåda. Att vi har ett paket att hämta.


Det kom som en perfekt påfyllning i godishyllan även denna gången med olika blandade nya sorter som hundarna älskar. 

Jag tycker om att blanda träningsgodis till Siri. Blandningen i sig gör att det blir alltid spännande att träna eftersom det blir en överraskning vilken belöning man får och belöningen blir aldrig uttjatad heller. 
Med DuktigVovve boxen får jag verkligen hjälp med att få hem nya blandade godissorter till olika tillfällen, nya spännande leksaker och lite tuggisar på det. 

Jag tycker verkligen ni ska testa detta, och överraska era älsklingar det är dom värda😍
Första boxen får man prova gratis plus en porto avgift på 79 kr.
Därefter kostar varje box 199 kr plus porto.
Detta är ett abonnemang utan bindningstid! Så du kan när som helst kontakta kundtjänst eller logga in på DuktigVovve, min sida, för att välja leveransintervall, checka datum för din nästa leverans, pausa leveranser eller avsluta ditt abonnemang. 

In på hemsidan för att läsa mera & beställa, passa på att prova och överraska era älsklingar! ❤


Förväntansfull!



Dom här tuggen alltså säger Siri  och tjuvar en mitt i fotograferingen😂😍




Kram!🐾


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js