lördag 23 december 2017

Dan före dopparedagen

Julförberedelser är vell ändå de allra mysigaste, när man far runt och fixar precis det sista. Idag har vi varit och handlat sista maten och grejorna, tog även en sväng förbi ArkenZoo, vilket Siri älskade hon fick följa med in och prova en väst och hon var mycket väl medveten om att jag shoppade lite leksaker och godbitar till henne inför i morgon.😍🎅
Sedan har vi packat in paket och jag kan säga att jag har haft Siri som en skugga runt mej hela tiden, hon gillar verkligen paket var mycket intresserad av precis allt jag slog in och la under granen.. Just nu leker hon med en aktiveringskong för att glömma bort alla paket under granen. 😉
Vi har slagit in paket till alla hundarna, blir tre stycken här i morgon på julfirande, jag tycker det är självklart att alla ska få paket. Det är allas högtid och djuren behöver minst lika mycket uppmärksamhet och motion som en vanlig dag även om det är julafton. Katterna ska nog få sin julklapp ikväll eftersom de brukar hålla sej lite undan när det blir mycket folk så tror jag att de får roligare med sina nya leksaker ikväll när vi kör myskväll vid tv:n. 





Jag är så trött på att vänta på paket.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js