torsdag 28 december 2017

Göteborg

Vi tog sista dagen på ledigheten och åkte en heldag till Göteborg för att bra mysa runt, shoppa och äta lite gott. Det blev verkligen en super mysig dag enda minuset blir vädret som var riktigt tråkigt mestadels. Vi valde att käka lunch på The Barn, på kyrkogatan, en hamburgerrestaurang, kan verkligen rekommendera detta ställe! Så fantastiskt goda hamburgare och tillbehör.  För mej som alltid tycker att burgare är gott var detta verkligen en klockren fullträff på lunchfronten. Kändes mer eller mindre som att jag rullade ut därifrån, och jag kan vell säga som så att jag provade inga mer kläder den dagen, det är riktigt bra betyg! 😂😍👌
Jag valde en med cheddarost lagrad i 48 månader, svamp, schalottenlök, friterad silverlök och ost-aioli, hur gott låter det inte?!
Siri tillbringade hela dagen hos mina föräldrar, vi hämtade en tämligen trött och färdigbusad hund när vi kom hem. Så det blev sen en lugn kväll i soffan.


The Barn - Såå goda burgare!!😍


Älskar att man kan se lite fina blommor utomhus trots att det är december och regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js