söndag 17 december 2017

Stockholms hundmässa!

Jag har verkligen haft ett så bra helg! Det har verkligen varit skönt och ostressigt.
Vi körde en super härligt brunch när jag kom till Stockholm igår och efter det gick vi ner på stan, shoppade, tog en bubbelpause  mitt i allt och bara njöt av tillvaron. Så mysigt!
Men idag har det varit en annan typ av roligheter nämligen hundmässan! Sitter just nu på tåget hem och summerar lite. Det var verkligen roligt att strosa runt mellan montrarna klämma och känna på alla olika prylar osv. Bästa köpet är nog ett aktiverings spela till Siri, funderar på om hon kanske ska få det i julklapp, för visst ska vell allt hundar få var sin julklapp också? Det blir ju jätte mycket fokus på oss människor, besök, julmat och grejer på julafton så då tycker jag allt att hundarna ska ha en julklapp de också. 😋 Så vad hon tycker om det får vi vänta en vecka med att se.😉

Det var verkligen super mycket folk i alla utställningsringar och jag var inte så mycket på den sidan utan kikade mest på mässan, rasparaden och när det demonstrerades skydd med hund. Varje gång man ser hundar som arbetar på det sättet slås man verkligen av hur fantastiskt duktiga hundar är och hur mycket dom kan hjälpa oss i våra arbeten. Jag är verkligen så imponerad av alla tjänstehundar!
Var inne och hälsade på i bostonterriermontern och dess godingar på bilden nedan sålde också en bok till mej som ska till mamma sen.😊








🐾

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js