lördag 16 december 2017

Mot Stockholm

Har varit lite mycket den här veckan, men roligt ändå. Dock blev en resa inställd under veckan för att det drog in ett snöväder, så jag fick lite extra tid vilket gjorde att det blev ett extra träningspass, sen har iallafall hunnit med tre timmar i frisörstolen. Så nu är slingorna påfyllda och håret känns fräscht igen. Älskar den känslan när man har fixat till håret och man känner sig lite som en bättre version av sej själv igen.✌
Vi har även haft julfest med jobbet, jätte roligt men kanske något glas för mycket och en jäkla massa timmars sömn för lite. Vilket resulterade i att jag var rätt sliten igår kväll och det kan hända att jag småsov lite i soffan framför tv:n igår.😉 Känner mej fortfarande lite trött, jag har verkligen inte haft en så sen kväll på flera år, men det kändes så härligt att bara släppa loss och strunta lite i att man blir trött dagen efter för en gångs skull hehe men det lär vell straffa sej i några dagar nu efteråt antar jag.😂😂

Jag är i alla fall  på väg igen nu, sitter på tåget till Sthlm! Har sett så fram emot den här helgen. Jag ska träffa min fina kusin och dessutom så är det hundmässan i Älvsjö! Hur kul?!😍 Känner att det finns en risk för att min packning  kommer vara betydligt tyngre när jag hoppar på tåget hem i morgon igen.. Jag har relativt höga förväntningar på mässan, jag vill verkligen bli bombad med inspiration, nyheter och massvis med hundiga saker! Ska verkligen försöka och ta lite bilder så det ska bli en härligt och rolig uppdatering här i morgon förhoppningsvis!! ✌😍


Lill-loppan får vara ensam hemma i helgen med Håkan & barnen, hon kommer säkert bli bortskämd och trivas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js