onsdag 13 december 2017

Sportlabb var det

Siri har fått ett nytt täcke av min mamma. Det är verkligen hel coolt till en sportlabb som hon😍
Gulligt täcke som passar alldeles utmärkt att hålla värmen när man sätter sig i en kall bil efter en löprunda exempelvis. 
Jag är inte för att klä upp hundar som de vore dockor, men jag är för att om man ändå ska ha lite kläder till dem så gör det verkligen inget om det är roliga och snygga kläder. Vissa av våra hundar behöver faktiskt kläder en del ofta och andra vid få tillfällen.  
Hunden skiter säker i vilket för den är det enbart funktionen, men det ger ett mer värde till mej som matte för att jag tycker det ser roligt ut. 😉✌




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js