onsdag 20 december 2017

Tandkrämstest

Idag har Siri stört mej på bästa sätt medans jag har suttit i telefon möte och försökt jobba så har hon smitit upp bredvid mej och pipit med ett antal olika pipleksaker. När jag hade pratat klart ansåg hon sig också klar och la ner pip-aktiviteten ungefär samtidigt som jag la på luren. 😂 

Jag köpte en nya sorts tandkräm på hundmässan, min gamla har tagit slut eftersom min hund är storförbrukare.. Jag letade efter en som smakade mint eftersom hon har visat att hon verkligen gillar det. Jag hittade en som verkade bra på mässan som skulle vara skonsam, smaka mint & den uppskattades verkligen. Tror faktiskt att denna var godare och dessutom mer lättborstad eftersom det är mer som en gel än kräm. 
Den här tandkrämen skall bekämpa tandsten och dessutom vara bra för andedräkten. 
Så upp till bevis nu 😉



🐾

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js