onsdag 17 januari 2018

Träningen ger lite resultat

Det går sakta framåt och börjar nog nu att formas till små kedjor iallafall. Jag var nöjd med Siri efter gårdagens träningspass, hon presterade bra även om hon verkade trött och hade väldigt mycket fokus på leksakslådan.. Hon älskar leksakslåda på dagis mer ån livet ibland alltså..hon älskar ju allt med dagis i och för sig😂  
Jag upplever att hon har ibland när det är så mycket störningar runt omkring kan det va svårt att behålla koncentrationen och fokusera på uppgiften.
Jag fick byta lite taktik för träningen och istället belöna med leksak mer än godis eftersom det var det roligaste just idag. 
Eftersom vi just nu också håller på att försöka nöta in ett flyt i slalom så har jag även där börjat att belöna mer igen. 
Så att det blir mer intressant och spännande, när kommer belöningen? Efter en port, efter tre eller i slutet? Och framför allt vilken belöning kommer? Favoritleksak eller godisbit? 
Här kommer också lite bilder på Siri i sitt esse!











Tjao från Siri Jackson 🐾🎩

1 kommentar:

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js