söndag 25 mars 2018

Spa helg

Den här helgen har inte handlat så mycket om hund men den har varit fantastik bra ändå. Vi har bara tagit det lugnt och njutit av god mat, chillat runt i morgonrock vid poolen & druckit lite bubbel då och då. Så bra födelsedagspresent! Det bästa var verkligen att hela miljön på hotellet var rolig och trivsam, inredningen var verkligen jätte cool men det kändes ändå väldigt lyxigt. Ska jag hitta en dålig sak så får de bli paret som inte fattade vad quiet-room betyder (och jo dom kunde garanterat engelska) efter en låg och ljudlig konversation så tar hon upp mobilen och ringer ett samtal och sitter och pratar högt i ett rum där alla andra försöker sova, lite respekt tack!😁 Fast när jag ändå låg där och irriterande mej på det så insåg jag ju givetvis att har man inte större problem så har man det jäkligt bra 😂
Det har varit en toppen upplevelse, jag tänker lägga upp bilder istället för att förklara 😘














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js