söndag 15 april 2018

Doftprov

Den här helgen har Siri verkligen haft fullt upp, och jag måste säga att hon har presterat sitt bästa. Jag är så stolt över henne. Idag var vi på doftprov för eukalyptus i Mariestad. 
Som vanligt så är hon super glad och så uppspelt när det ska göras något nytt och kul så jag tänker att det här går aldrig för hunden är mer i luften än på marken men sen går hon in och gör ett klockrent doftprov och blir godkänd, dessutom får hon beröm av domaren.  
Jag tror vi inte behöver mer text idag det kommer bara bli skrytsamt, så jag lägger upp några skryt bilder istället!😂😂✌❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js