lördag 7 april 2018

Siri har kompis..

Jag tog med lilla Tyra hem från mamma igår, tänkte att det var bra för henne (Tyra alltså) att öva på att vara borta själv. Eller så kanske jag blev lite valpsjuk och övertalade mamma att jag skulle få ta med henne.. minns inte riktigt 😉❤
Det har varit super mysigt, bra att bli påmind om hur jobbigt det är när man bor i lägenhet och har valp haha, dessutom inser jag hur jäkla duktig Siri är som inte kissar inne och man inte behöver vakta på. 😂
Men hur gulliga är inte dessa två ihop, leker super fint, går jätte duktigt på promenad, varit ensamma hemma en stund när jag klippte mej och inte en droppe på golvet eller något som blivit tuggat på.
I eftermiddag ska jag fundera på om jag ska gå ut och lägga ett litet utomhus sök åt Siri 😎








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js