onsdag 1 november 2017

Kuddtjuven

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Granngården
Vissa stunder kan man verkligen fundera över att man låter hunden sova i sängen, haha!

Jag vakande nämligen inatt av att jag hade huvudet utanför sängen och hade ont i nacken. 
Vänder mej om och kravlar inåt i sängen igen och och ser att mitt i sängen, där jag låg när vi somnade, ligger hunden. På rygg med framtassarna rätt upp i vädret, på mina kuddar, snarkar och har täcket uppdragit till bröstkorgen! Hon och jag har alltså bytt plats med mej under natten och nu är jag den som ligger på kanten bredvid utan kuddar.. Hur hon har gått till väga är en gåta men en sak är säker att det lär säkert hända igen..😂  Såhär efteråt ångrar jag mej att jag inte bara vaknade till lite mer, högg tag i kameran och fotade henne, för det fick mej verkligen att skratta.

Nedan en bild på soldyrkaren från i somras efter ett litet dopp i sjön Örlen. 
Önskar det var sommar året om, så man kunde käka pinnar på stranden och bada med matte jämt!


Passa på att uppdatera inför vintersäsongen hos Granngården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js