måndag 4 december 2017

Julklappar

Idag fick jag hem lite klappar på posten som jag hade beställt, så jobbigt att behöva hålla allt undan gömt fram till julafton nu, jag har verkligen en svag punkt här. Jag vill nästan kasta saker efter folk istället för att behöva lägga in det i en garderob och inte kunna prata om sina eminenta inköp inför jul😂 Som tur är har jag ju alltid Siri vid min sida hon hjälper mej att bära, lyssna på när jag berättar vad jag köpt , ger mej positiv feedback och uppmuntrar.👌🏼 Alla skulle behöva en coach som hon i jultider. 
Idag hjälpte hon mej och bära paket från bilen, hon blir så stolt och glad när man räcker henne ett paket och frågar ”kan du bära?” Hon suger tag i det direkt och wigglar med hela kroppen, det är lycka det!❤️😍🐾



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ett mål uppfyllt!

I helgen så har min fina lilla labbe gjort sin livs första milrunda! Vi har börjat att träna långsamt med korta små rundor redan i höstas...

pinit.js